Nu putem scana piata de cosmetice locale actuale, fara sa amintim de marile nume care stau la baza industriei autohtone, cum ar fi Apidermin, Farmec, cu succesul Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Doina Clasic sau Aslavital. Un chimist cu o cariera impresionanta in SUA este renumitul doctor Mario Badescu, fost coleg de studii cu doamna Aslan si un nume sonor printre celebritatile Hollywood-ului, fiind de cativa ani recunoscut si in tara lui natala, la adevarata valoare. Avem o mostenire valoroasa, ne laudam cu formule unice si cu multi chimisti care fac cariera In aceasta industrie. De exemplu, tocmai ce am fost informati ca brandul Gerovital a obtinut prima pozitie in Top 100 cele mai puternice branduri romanesti, in urma unui studiu realizat de Unlock Market Research, care a masurat performanta marcilor romanesti, dupa patru indicatori: investitia de afectivitate in marca, puterea marcii, gradul de utilizare si notorietatea.

Acum, insa, am luat pulsul noii generatii de producatori de cosmetice si am intrat in laboratoarele lor, afland cat de importante sunt retetele, viziunea, ambalajele si imaginea produselor de ingrijire. Si stii ce? Absolut toate merita incercate!